UA RU

Правильне мовлення та успішні переговори

Грамотне та красиве мовлення – одна з найцінніших навичок, що допомагають чітко донести свою позицію до співрозмовників.

На жаль, лише деякі люди здатні до подібних виступів. Ті ж, хто дійсно красномовні, мають усі шанси досягти великого успіху в будь-якій сфері людської діяльності. Від підприємництва до менеджменту, педагогіки та ін.

Щоб стати успішною, сучасна людина має дотримуватися правил ділового спілкування. Знати міру в словесних виразах, бути щирою та прихильною до співрозмовника. Зобов’язана говорити по суті справи, висловлюватися лаконічно та зрозуміло. Запорукою успішних переговорів також є представницький зовнішній вигляд та максимальна увага. Відсутність тиску на перемовників, врахування культури та традицій різних народів також є дуже важливими.

Втім, грамотне мовлення актуальне не тільки для бізнесу, але й для звичайного життя. Вміння подавати себе, переконувати, викликати прихильність до власної персони є важливими для представників різних професій. Викликати довіру оточення, чітко відстоювати свої інтереси, знаходити компроміси необхідно як хірургу, так і будівельнику. Вміння залишатися взаємоввічливим та впевненим у собі – особистісна риса, що необхідна кожному.

Для тих, хто за своїм темпераментом є інтровертом, вчитися мистецтву красномовства ще корисніше. Це люди, яким складно йти на контакт, чітко представляти свої інтереси. Ставши компанійською людиною, харизматичною та вправною у спілкуванні, можна набути багато чого. Не тільки нових покупців та бізнес-партнерів, але й нових товаришів, а також любов і визнання оточення.

В умовах жорсткої конкуренції успіх чекає на того, хто налагоджує бізнес-контакти та працює над власним іміджем. Успішними стають ті, хто усвідомлює точку зору співрозмовника, відповідає за сказані слова та вчинки. Стиль спілкування з підлеглими із твердого диктату має змінитися на повагу та чуйність. Директорові необхідно опанувати мистецтвом викликати прихильність оточення до себе. А от працівникам – чітко визначати свої інтереси та відстоювати їх. Всього цього не можна досягти без знання технік ділового спілкування.

Зрештою, розширення та збереження клієнтури – також результат успішних переговорів. Перша зустріч або перший дзвінок до компанії впливає на те, чи звертатиметься людина за вашими послугами надалі. Чи вона зателефонує одноразово або багаторазово, чи розповість своєму оточенню про вашу компанію. Підтримка лояльності клієнтів – це насамперед якість спілкування, а вже після цього – грошові та інші преференції.