UA RU

Роль гарної промови в мистецтві продажів

В двадцять першому столітті сучасні люди дуже багато часу проводять біля екранів моніторів.

Незважаючи на це, значимість живого спілкування для бізнес-контактів з використанням гарного мовлення, так само величезна. Теперішня складна економічна ситуація змушує підприємців робити певні висновки. Раніше огріхи в спілкуванні було легко компенсувати високою рентабельністю та іншими показниками. На сьогодні, у мистецтві продажів на першому плані знаходяться саме комунікативні навички.

Досить важливо весь час слідкувати за тим, щоб враження, що створюється продавцем, було позитивним. У звичайних магазинах це враження найчастіше визначається охайністю самого продавця. А от щодо телефонних продажів велике значення має те, що і як ви говорите, з якою інтонацією та яким настроєм.

Гарне та правильне мовлення в мистецтві продажів особливо актуальне в цей час. Час, коли необхідно вирішувати багато ділових питань, не споглядаючи потенційного покупця. Наприклад, в умовах продажів через телефон. Так потенційний клієнт може сформувати гарну думку про нього тільки з того що і як він говорить. В свою чергу, продавець повинен робити власні висновки про співрозмовника, його характер та настрій, опираючись винятково на свій слух.

Мистецтво продажів передбачає наявність у продавця певних особистісних якостей. До них слід віднести врівноваженість та організованість, гарну пам’ять та фантазію. Крім цього, не стане зайвою і проникливість. Також не варто забувати про гарне мовлення, тому що вміння виголошувати промову в цікавій формі – великий дар. Впевненість – невід’ємна частина гарного продавця, завдяки їй потенційний покупець буде підсвідомо довіряти кожному його слову.

У продажах найбільший ефект мають фрази, що вимовляються правдиво та від щирого серця, а не безпідставно і стандартно. Крім того, від самого початку продавець має говорити про клієнта, а не про свою компанії, продукцію та ін. Для налагодження бесіди – як особисто, так і в телефонному режимі, — варто усвідомлювати, що «привертати увагу» не означає реалізовувати товар. Це означає отримати можливість обмінюватися інформацією з потенційним клієнтом.

Мистецтво продажів полягає в тому, щоб добре відчути клієнта, його вимоги та бажання. Необхідно вміти вчасно презентувати продукт, пройти з покупцем через усі стадії продажу. Не забувайте про те, що чим більше ви опікуєтеся про зручність своїх клієнтів, тим більший прибуток вони вам забезпечать!